План
проведення тижня роботи спеціалістами-початківцями
з 02.10 2017 по 06.10.2017
у Балаклійській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1
ім. О.А. Тризни

№ з/п Дата Зміст заходу Відповідальні Відмітка про виконання
1. 02.10.2017 Семінар- практикум. Урок — основна форма навчання. Висторобець О.М. Скляр Я.В.
2. 03.10.2017 Індивідуальна консультація. Використання дидактичного та роздаткового матеріалів, наочності на уроках різних типів Висторобець О.М. Скляр Я.В.
3. 04.10.2017 Моделювання педагогічних ситуацій. Форми роботи, які забезпечують виховання працелюбності, духовності. Висторобець О.М. Скляр Я.В.
4. 05.10.2017 Практикум ведення шкільної документації. Обізна Л.Є. Висторобець О.М. Скляр Я.В.
5. 06.10.2017 Взаємовідвідування уроків та їхній самоаналіз, аналіз. Висторобець О.М. Скляр Я.В.

Фізичне виховання школяра: спільна турбота сім’ї і школи

У здоровому тілі –
здоровий дух.
Народна мудрість

Фізичне виховання дитини, поза сумнівів, є не тільки складовою організації навчально-виховного процесу, а й надійним фундаментом у становленні кожної дитини як успішної особистості.

Мудрість народу, що пройшла випробування віками й досвідом багато -численних поколінь, навчає нас берегти здоров’я як найцінніший природний скарб.

Найперше місце, де діти отримують знання і навички того, як берегти власне здоров’я, є сім’я Як показує практика, більшість батьків проявляє жвавий інтерес до шкільного життя своїх дітей, але в той же час далеко не всі з них надають належної уваги правильному режиму дня дітей, перебуванню їх на свіжому повітрі та заняттям фізичними вправами. Обізнаність батьків з питань фізичного виховання дітей шкільного віку в сім'ї – одне із завдань учителя фізичної культури. З цією метою він може використовувати такі форми роботи, як регулярне проведення індивідуальних бесід, показ відкритих уроків фізичної культури, запрошення батьків на уроки фізичної культури. Переваги даних форм роботи полягають у тому, що батьки отримують можливість спостерігати за своїми дітьми безпосередньо в процесі занять фізичними вправами. Отримані спостереження для вдумливих батьків є приводом для зміни ставлення до фізичного виховання своєї дитини у сім’ї.

Наступною формою об’єднання зусиль батьків і вчителів фізичної культури у зміцненні здоров’я дітей є батьківські збори.

Темами зборів можуть бути такі, як: «Здоров'я дитини і заняття фізичною культурою», «Домашні завдання з фізичної культури», «Руховий режим школяра».

Виступаючи перед батьками, вчитель повинен перш за все націлити їх на важливість виконання дітьми будь-якого віку занять фізичними вправами, спроба формувати у них правильне ставлення до таких занять. Адже нерідко доводиться стикатися з фактами, коли на словах дорослі начебто не проти фізичної культури і спорту, проте практичних кроків для занять своєї дитини в секції або самостійно не роблять. Замість власного прикладу батьки відбуваються відмовками, що і в школі, і вдома діти перевантажені уроками з інших предметів. У подібній ситуації вчителю фізичної культури доцільно навести приклади того, що фізичні вправи є засобом відновлення як фізичної, так і розумової працездатності.

Цілком очевидно, що найкращим методом виховання звички до занять фізичними вправами є особистий приклад батьків школяра. Якщо справа обмежується тільки словесними настановами і розмовами про користь занять фізичними вправами та переглядом спортивних телепередач, можна з упевненістю сказати, що час, витрачений на подібне «фізичне виховання», пройде даремно. Зате в сім'ях, де фізична культура в найрізноманітніших формах (походи, прогулянки на лижах, плавання, виконання ранкової гігієнічної гімнастики, загартовування тощо) стала традицією, ростуть міцні, здорові, активні діти, які із задоволенням займаються усіма видами фізичних вправ .

Як уже зазначалося, однією з найважливіших задач, що має вирішувати учитель фізичної культури, є правильне ставлення дорослих до занять фізичними вправами, до самого предмета «Фізична культура». Важливо переконати батьків у тому, що за своєю значимістю наш предмет не тільки не поступається іншим загальноосвітнім навчальним дисциплінам, що вивчаються в школі, а й є запорукою успішної особистості з такими розвинутими позитивними якостями, як: самостійність, увага , вміння зосередитися, бути мужнім. витривалим, здатним до об’єктивної самооцінки власної навчальної діяльності. До того ж поєднання зусиль сім’ї і школи у справі фізичного виховання школяра перетвориться у джерело радості, збагачення і оздоровлення сімейного життя, гармонії особистості з самим собою і навколишнім світом.

Вчитель физичної культури
Балаклійської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів ім.О.А.Тризни
Китайгородський А.В.

Кiлькiсть переглядiв: 6